filmkväll med sanna.

jag sitter här, hos daniel med sanna. Vi har kikat på pride and glory, en mycket bra film enligt mina åsikter..
jag somnade aningen sent igår, vid tanke på att daniel var på järnvägs och inte lät mig hinna somna förens han ringde och bad mig öppna dörren. Dagen har varit lugn, jag har handlat, städat lite, lagat mat, och som sagt, kikat på film.

blogg är inte riktigt min grejj, och jag har inte så mycket att skriva. Vad ska man egentligen skriva? att bedömma många av de bloggar sanna visat mig idag var det egentligen inte så lockade att skaffa en! jag förstår inte hur vissa människor tänker, det är skrattretande. Och att dom tjänar pengar på det? på vad? det finns så mycket annat som faktiskt är nödvändigt som man kan skänka pengar till, istället för till människor som inte ens kan tala, utan bara stå och dra i håret och tugga tuggummi i en kamera, jag förstår ingenting av det, helt omoraliskt. Men jag blev praktiskt taget tvingad och kommer förmodligen inte att skriva mer inlägg än det jag nu skriver, såvida jag inte har fruktansvärt tråkigt :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Klart du ska skriva mer inlägg lilla du! :p

Jag kommer tvinga dig dagligen, och sedan blir du

den största bloggerskan i Sverige ;)

2009-07-28 @ 00:44:52
URL: http://sannatrosell.blogg.se/
Postat av: Sanna

VÄLKOMMEN TILL BLOGG.SE LILLA STUMPAN :D

2009-07-28 @ 00:45:35
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0